فشار خون

معرفی بهترین فشارسنج های خانگی محبوب زیمانو

معرفی بهترین فشارسنج خانگی محبوب زیمانو

فشار خون یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر سلامت کلی بدن تاثیرگذار است و بررسی منظم و دقیق آن می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی کمک کند. به همین منظور، فشارسنج‌های خانگی ساخته شده‌اند تا افراد بتوانند بدون نیاز به مراجعه به مطب پزشک، هر زمان که نیاز داشتند فشار خون خود را چک کنند. 

ما در زیمانو مجموعه‌ای از بهترین دستگاه فشار خون و فشارسنج خانگی را به شما عرضه می‌کنیم. با استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توانید به‌طور منظم و در زمان‌های مختلف روز فشار خود را اندازه بگیرید و از سلامت خود مطمئن شوید. همراه ما باشید تا در ادامه تعدادی از بهترین فشارسنج های خانگی محبوب زیمانو را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین دستگاه فشارسنج خانگی کدام است؟

با توجه به اینکه حفظ سلامت افراد به افزایش سطح سلامت کلی یک جامعه منتهی می‌شود، ما در زیمانو معتبرترین و بهترین برند فشارسنج خانگی را به شما عرضه می‌کنیم. به همین خاطر، کلیه تجهیزاتی که در وب سایت ما ارائه می‌شوند از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. بهترین فشارسنج خانگی، دارای برند معتبر و با ضمانت، کارکرد آسان در منزل و همینطور قابلیت ثبت نتایج اخیر است.

از جمله برندهای معروف فشارسنج می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • امرن
  • سیتیزن
  • رزمکس 
  • گلامور
  • جامپر
  • بی ول
  • ایزی لایف

برخی از مدل‌ها به‌خاطر قابلیت‌های اضافه‌تری که در اختیار مشتریان قرار داده‌اند به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرده‌اند؛ به‌عنوان مثال، مدل‌های 304 و مچی از برند سیتیزن، مدل‌های z1 و X5 از برند رزمکس، مدل سخنگو از برند گلامور و همچنین مدل عقربه‌ای از برند ایزی لایف، همه از محبوب‌ترین دستگاه‌های فشارسنج خانگی هستند.

اما چرا این فشارسنج‌ها به‌عنوان بهترین دستگاه های فشارسنج خانگی شناخته می‌شوند؟ در بخش بعدی با بررسی ویژگی‌های بهترین فشارسنج خانگی به این سوال پاسخ می‌دهیم.

 

مروری بر بهترین برند فشارسنج خانگی

  • فشارسنج سیتیزن
  • فشارسنج گلامور
  • فشارسنج بریسک
  • فشارسنج امرن

فشارسنج سیتیزن

شرکت سیتیزن ژاپن یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید فشارسنج خانگی است که با ارائه محصولات حرفه‌ای و باکیفیت خود، بهترین مارک های فشارسنج خانگی را به بازار عرضه کرده است. از ویژگی‌های فشارسنج سیتیزن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع فشارسنج‌های مچی،‌ بازویی و اتوماتیک
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • طراحی زیبا و مدرن
  • دارای حافظه و دقت بسیار بالا در اندازه‌گیری

فشارسنج گلامور

فشارسنج گلامور، تحت لیسانس آلمان تولید می‌شود که با بکارگیری تکنولوژی‌های نوین و دقیق در اندازه‌گیری فشار خون و همچنین ارائه متنوع انواع فشارسنج‌های مچی، بازویی، سخنگو و اتوماتیک، از بهترین برند های فشارسنج خانگی محسوب می‌شود. البته در زمینه تولید فشارسنج‌های پزشکی نیز یکی از باکیفیت‌ترین برندها محسوب می‌شوند.

فشارسنج‌های گلامور دارای تنوع رنگ‌بندی بالایی هستند و به‌خاطر دقت بسیار بالایی که در اندازه‌گیری دارند، می‌توانند هر نیازی را پوشش دهند.

فشارسنج بریسک

کره جنوبی، یکی دیگر از کشورهای فعال و پیشرو در عرصه تولید بهترین فشارسنج‌های خانگی است که با نام بریسک در این زمینه فعالیت دارد. این برند برای استفاده‌های پزشکی نیز محصولات معتبری را تولید می‌کند و انواع فشارسنج‌های مچی، بازویی، سخنگو و اتوماتیک را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می‌کنند.

فشارسنج‌های بریسک دارای گواهی تاییدیه FDA هستند و در مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی قیمت مناسب‌تری دارند. به‌علاوه اینکه در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. بنابراین یکی از محبوب‌ترین برندهای فشارسنج خانگی هستند.

در زیمانو علاوه بر وجود برندهای معتبر جهانی، اصالت کالا تضمین می‌شود، به این ترتیب می‌توانید با اطمینان کامل نسبت به خرید فشارسنج  اقدام کنید.

مقایسه بهترین های برند دستگاه فشار خون

در جدول زیر، مقایسه‌ای میان بهترین های برند دستگاه فشار خون انجام داده‌ایم تا بتوانید از میان برندهای مختلف، بهترین مارک فشارسنج خانگی را شناسایی کنید.

بهترین مدل فشارسنج گلامور

 

بهترین مدل فشارسنج گلامور گلامور ES-P110
مزایا دقت بالا در اندازه‌گیری

قابلیت اتصال به اپلیکیشن گلامور

دارای حافظه و امکان مشاهده تغییرات میان اندازه‌گیری‌های مختلف

معایب دارای شارژر جداگانه

 

بهترین مدل فشارسنج امرن

 

بهترین مدل فشارسنج امرن  امرن M3 Comfort
مزایا صفحه نمایش بزرگ و شفاف

دقت بسیار بالا در اندازه‌گیری

قابلیت اتصال به اپلیکیشن OMRON

طراحی ارگونومیک و جذاب

معایب وزن بالا

اندازه بزرگ

501136

بهترین دستگاه فشارخون سخنگو (گلامور)

 

بهترین دستگاه فشارسنج سخنگو (گلامور) گلامور PG800B2
مزایا قابلیت خواندن مقدار فشار خون با صدای بلند و مناسب برای افراد مسن، کم‌بینا و نابینا

دقت بالا در اندازه‌گیری

دقت بسیار بالا در اندازه‌گیری

دارای حافظه و امکان مشاهده تغییرات میان اندازه‌گیری‌های مختلف

معایب مصرف باتری زیاد (به‌خاطر سخنگو بودن)

خرید اینترنتی فشارسنج سخنگو گلامور PG800B2

با توجه به موارد مطرح شده، هر سه مدل می‌توانند بهترین دستگاه فشارسنج دیجیتالی باشند و موضوعی که در اینجا مهم است، برآورده شدن نیازهای شماست. بنابراین پیش از انتخاب بهترین فشارسنج دیجیتال باید نیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید:

  • اگر بودجه محدودی ندارید و می‌خواهید فشارسنج خانگی شما دقت بسیار بالایی در اندازه‌گیری داشته باشد، بهتر است از گلامور ES-P110 استفاده کنید.
  • اگر به‌دنبال بهترین فشارسنج دیجیتال بازار هستید و می‌خواهید دستگاهی داشته باشید که کار کردن با آن ساده و راحت باشد، به‌سراغ مدل فشارسنج امرن مدل M3 Comfort بروید.
  • اگر کم‌بینا هستید یا می‌خواهید برای افراد سالمند یا نابینا فشارسنج خانگی تهیه کنید، حتما از فشارسنج سخنگو گلامور PG800B2 استفاده کنید. البته به‌طور کلی مدل PG800B2 که به‌عنوان بهترین دستگاه فشارخون سخنگو شناخته می‌شود، می‌تواند برای هر کسی که به خواندن بلند احتیاج دارد مناسب باشد.

خرید انواع فشارسنج دیجیتال خانگی

بهترین فشارسنج خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوانیم از بهترین فشارسنج خانگی استفاده کنیم،  باید در هنگام خرید توجه کنیم که از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

  1. دقت اندازه گیری بالا
  2. صفحه نمایش خوانا و مناسب
  3. گارانتی، ظمانت کالا و خدمات پس از فروش
  4. کامل بودن شاخص های مورد اندازه گیری

best home barometers

۱- دقت اندازه گیری بالا

منظور از دقت اندازه‌گیری یک فشارسنج خانگی، میزان نزدیکی نتایج دستگاه به مقدار استاندارد و واقعی است. هرچه دقت اندازه‌گیری در یک فشارسنج خانگی بالاتر باشد، نتایج دقیق‌تر و قابل‌ اعتمادتری به شما می‌دهد.

۲- صفحه نمایش خوانا و مناسب

بهترین دستگاه فشارسنج، دستگاهی است که طراحی ساده و رابط کاربری قابل فهمی داشته باشد و صفحه نمایش آن وضوح بالایی داشته باشد. 

۳- گارانتی، ضمانت کالا و خدمات پس از فروش

در هنگام خرید فشارسنج خانگی، حتما به این نکته توجه داشته باشید که محصول موردنظر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. چراکه وجود ضمانت کالا باعث می‌شود تا اگر دستگاه فشارسنج شما از نظر کیفیت یا عملکرد با مشکلی مواجه شد، بتوانید به‌راحتی آن را تعمیر کنید و عمر مفید محصول خود را افزایش دهید.

۴- کامل بودن شاخص‌های مورد اندازه‌گیری

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و اساسی که در زمان خرید بهترین مارک فشارسنج خانگی باید به آن توجه کنید، کامل بودن شاخص‌های مورد اندازه‌گیری است. به این معنا که محصول موردنظر باید فاکتورهای زیر را به‌شکلی دقیق اندازه‌گیری کند:

  • فشار سیستولیک

فشاری که در هنگام ضربان قلب و پمپاژ خون در رگ‌ها روی دیواره‌های شریان‌ها ایجاد می‌شود.

  • فشار دیاستولیک

فشاری که بین هر دو ضربان و در هنگام استراحت قلب روی دیواره‌های شریان‌ها ایجاد می‌شود.

  • نبض یا ضربان قلب

تعداد ضربان‌های قلب در هر دقیقه که یکی از عوامل موثر بر سلامت قلب و سیستم گردش خون است.

  • هشدار ضربان نامنظم

شناسایی و نمایش نوسانات نامنظم در ضربان قلب

  • میانگین اندازه‌گیری‌ها

قابلیت محاسبه میانگین ۳ یا ۴ اندازه‌گیری اخیر که فرد بتواند تصویر واضح‌تری از وضعیت فشار خون خود داشته باشد.

اگر فشارسنج خانگی شما از این ۵ ویژگی‌ برخوردار باشد، می‌توانید به‌طور دقیق وضعیت فشار خون خود را پیگیری کنید.

 

انواع فشارسنج کدام است؟

فشارسنج‌ها به دو دسته دیجیتالی و عقربه‌ای تقسیم می‌شوند. در این بخش به توضیح هر یک از این دو مدل می‌پردازیم.

the best barometers

فشارسنج دیجیتالی

فشارسنج دیجیتالی، یکی از انواع دستگاه فشارسنج است که برای نمایش اطلاعات از یک صفحه نمایشگر دیجیتال استفاده می‌کند. این دسته از فشارسنج‌ها دقت بسیار بالایی در اندازه‌گیری دارند و عدد فشار سیستولیک و دیاستولیک را به‌طور دقیق نشان می‌دهند. 

به‌علاوه اینکه اطلاعات اندازه‌گیری‌های قبلی را به‌صورت اتوماتیک ذخیره می‌کنند و می‌توانند برای ثبت و انتقال اطلاعات به تلفن‌های همراه متصل شوند.

انواع فشارسنج دیجیتالی عبارت است از:

فشارسنج دیجیتالی بازویی

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های فشارسنج‌ خانگی، فشارسنج بازویی دیجیتالی است که با استفاده از یک سنسور الکتریکی فشار خون را اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه برای کار کردن نیاز به باتری دارد و نتایج اندازه‌گیری آن بر روی یک صفحه LED یا LCD نمایش داده می‌شود.

قیمت و مشخصات فشارسنج دیجیتال بازویی امپریال C03A

با توجه به پوشش بازویی نرم و راحت این دستگاه، به‌عنوان بهترین فشارسنج خانگی برای افراد مسن شناخته می‌شود. خوشبختانه فشارسنج بازویی قیمت مناسبی دارد و با وجود دقت بالایی که در اندازه‌گیری فشار خون دارد، می‌توانید با خیال راحت این دستگاه را خریداری نمایید.

فشارسنج دیجیتالی مچی

فشارسنج مچی یکی دیگر از انواع فشارسنج‌های دیجیتالی است. به‌خاطر اندازه کوچک و قابل حملی که این فشارسنج دارد، می‌تواند به‌جای بازو بر روی مچ دست قرار بگیرد و تنها با فشردن یک دکمه، فشار خون فرد را اندازه بگیرد. به همین خاطر کودکان و سالمندان می‌توانند به‌سادگی از این دستگاه فشارسنج استفاده کنند؛ ضمن اینکه نسبت به سایر فشارسنج‌های خانگی نیز قیمت کمتری دارد.

خرید اینترنتی فشارسنج مچی بی ول B.well مدل PRO-39

فشارسنج دیجیتالی سخنگو

برای اینکه افراد نابینا یا کم‌بینا بتوانند بهتر از مزایای فشارسنج خانگی برخوردار شوند، فشارسنج سخنگو ارائه شده است. زیرا این نوع فشارسنج قابلیت خواندن مقدار فشار خون با صدای بلند را دارد. علاوه‌براین، قابل حمل است و برای فشارخون‌های بالا یا پایین نیز هشدار صوتی دارد.

به همین خاطر اگر به‌دنبال یک دستگاه فشارسنج خانگی مناسب برای افراد نابینا یا کم‌بینا هستید، فشارسنج دیجیتالی سخنگو می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

فشارسنج عقربه‌ ای

فشارسنج عقربه‌ ای نوع دیگری از فشارسنج‌های خانگی است که نمایشگر دیجیتال ندارد و یک عقربه دارد که با اعمال فشار هوا به بازوبند، روی مقدار فشار خون تنظیم می‌شود. 

این فشارسنج به‌خاطر امکانات کمتری که نسبت به فشارسنج‌های دیجیتالی دارد، از قیمت پایین‌تری برخوردار است. به همین خاطر برای استفاده روزمره بسیار مناسب است، اما در مقایسه با فشارسنج دیجیتالی از دقت پایین‌تری برخوردار است.

فشارسنج عقربه ای بی ول

برای آشنایی با بهترین مارک فشارسنج عقربه ای کلیک کنید.

 

فشارسنج دیجیتالی بهتر است یا عقربه ای؟

برای انتخاب میان فشارسنج دیجیتالی یا عقربه‌ای، باید ابتدا نیازها و ترجیحات خود را در نظر بگیرید؛ زیرا هر یک از این دستگاه‌های فشارسنج، مزایا و معایبی خاصی دارند که بسته به نیاز شما می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

برای راهنمایی بیشتر، در جدول زیر مزایا و معایب هر یک از فشارسنج‌های دیجیتال و عقربه‌ای را در اختیار شما قرار داده‌ایم:

فشارسنج دیجیتالی

مزایا معایب
راحتی در خواندن اطلاعات نیاز به باتری یا منبع برق
دقت بالا در اندازه‌گیری احتمال آسیب‌دیدگی در اثر ضربه یا سقوط
قابلیت ذخیره‌ خودکار نتایج و اتصال به دستگاه‌های تلفن همراه (در برخی مدل‌ها) قیمت بالا نسبت به فشارسنج عقربه‌ای
مناسب برای همه افراد، حتی کسانی که تجربه کمی در گرفتن فشار خون دارند احتمال خطا در اندازه‌گیری، در صورت کالیبره نبودن
راحتی استفاده برای افراد مسن و نابینا حساس در نگهداری
سرعت بیشتر در اندازه‌گیری
نیازی به گوشی پزشکی ندارد و دارای سیستم خاموشی خودکار است

فشارسنج عقربه‌ ای

مزایا معایب
عدم نیاز به باتری یا منبع برق خواندن اطلاعات نیاز به تجربه و آموزش دارد
قیمت مناسب ممکن است در اثر گذشت زمان کم از دقت آن کم شود و به کالیبره شدن نیاز داشته باشد
دقت پایین در اندازه‌گیری
عدم امکان ذخیره نتایج قبلی
احتمال وجود خطای انسانی در ثبت نتایج
برای استفاده توسط افراد نابینا و ناشنوا کاربردی ندارد

 

بنابراین، خواه فشارسنج شما دیجیتالی باشد یا عقربه‌ای، مهم این است که در نوع خود از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بسته به نیازی که دارید و اینکه استفاده از کدام مورد برای شما راحت‌تر است، می‌توانید بهترین نوع فشارسنج خانگی را در اختیار داشته باشید.

 

بهترین مارک فشارسنج دیجیتالی کدام است؟

از بین انبوهی از برندهای مختلف تولید کننده فشارسنج، برندهای زیر مورد تائید پزشکان بوده و برای استفاده خانگی مناسب می‌باشند.

  • فشارسنج امرن
  • فشارسنج گلامور
  • فشارسنج ریشتر
  • فشارسنج بیورر
  • فشارسنج ایزی لایف

barometer

فشارسنج امرن

فشارسنج امرن (OMRON) یکی از محصولات شرکت امرن آلمان است که معتبرترین فشارسنج‌ها را در جهان تولید می‌کند. این نوع از فشارسنج‌ها دارای یک صفحه نمایش خوانا با دقت بسیار بالا هستند. به‌علاوه اینکه ضربان نامنظم قلب را شناسایی می‌کنند و دارای هشدارهای صوتی و تصویری هستند.

همچنین فشارسنج‌های امرون دارای گواهی EC و FDA هستند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت است. در نتیجه اگر به‌دنبال یک فشارسنج خانگی دقیق و باکیفیت هستید، محصولات امرن می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. 

فشارسنج گلامور

یکی دیگر از محبوب‌ترین برندهای فشارسنج‌، دستگاه فشارسنج گلامور (Glamor) است که به‌صورت مچی و بازویی در بازار وجود دارد. دستگاه‌های برند گلامور با اتصال به اپلیکیشن Glamorize می‌توانند اطلاعات را پایش کنند و دارای مجوز تاییدیه پزشکی CE هستند. به‌علاوه اینکه کالیبراسیون خودکار دارند و طراحی آن‌ها زیبا و مدرن است.

بنابراین جای تعجب نیست که چرا فشارسنج‌های گلامور از پرفروش‌ترین برندهای فشارسنج خانگی به‌حساب می‌آیند.

فشارسنج ریشتر

فشارسنج ریشتر (Riester)، یکی دیگر از برندهای آلمانی است که توسط شرکت ریشتر آلمان تولید می‌شود. دستگاه‌های فشارسنج خانگی ریشتر با استفاده از تکنولوژی مانومتری مقدار فشار خون را اندازه‌گیری می‌کنند. به همین خاطر، دقت بسیار بالایی دارند و اندازه فشار سیستولیک و دیاستولیک را با تقریب بالایی نشان می‌دهند.

با توجه به طراحی ارگونومیک و کاربرپسندی که محصولات شرکت ریشتر دارند و قابلیت تشخیص و نمایش آریتمی قلبی را دارند، از بهترین مارک های فشارسنج دیجیتالی محسوب می‌شوند. 

فشارسنج بیورر

یکی از انواع فشارسنج‌های بازویی دیجیتال، فشارسنج بیورر است که توسط شرکت بیورر سوئیس تولید می‌شود. این فشارسنج‌ها طراحی مدرنی دارند و دارای منبع تغذیه قابل شارژ هستند. علاوه‌براین، به‌خاطر استفاده از تکنولوژی مانومتری از دقت بالایی برخوردار هستند و نتایج اندازه‌گیری در آن‌ها قابل اعتماد است.

علاوه‌بر این موارد، فشارسنج بیورر به سیستم رنگی هشدار مجهز است که می‌تواند فشارخون در افراد را طبقه‌بندی کند. به همین خاطر اگر به‌دنبال بهترین فشارسنج بازویی هستید، می‌توانید به‌سراغ محصولات شرکت بیورر بروید.

فشارسنج ایزی لایف

یکی از بهترین دستگاه‌های فشارسنج‌ خانگی، فشارسنج ایزی لایف است که از محصولات شرکت OMRON به‌حساب می‌آید. این فشارسنج بازویی امکان محاسبه میانگین ۳ اندازه‌گیری اخیر را دارد و از این نظر، می‌تواند به‌عنوان بهترین مدل فشارسنج امرن شناخته شود. به‌علاوه اینکه استفاده از آن بسیار ساده است، به‌راحتی قابل حمل است و دارای پمپ هوای داخلی برای باد کردن بازوبند است. به همین خاطر یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های شرکت OMRON است.

 

آیا اپلیکیشن‌های فشارسنج قابل اعتماد هستند؟

در سال‌های اخیر، انواع اپلیکیشن‌های فشارسنج در بازار ارائه شده‌اند تا فرایند اندازه‌گیری فشار خون را برای افراد ساده‌تر کنند؛ اما نمی‌توان گفت که همه آن‌ها قابل اعتماد هستند و هنوز نمی‌توانند به‌عنوان جایگزینی مطمئن برای دستگاه‌های فشار خون محسوب شوند.

به همین خاطر اگر تصمیم دارید از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنید، خوب است که در هنگام استفاده، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

the best manumeter gauge

۱- بررسی میزان دقت اندازه‌گیری

بعضی از این محصولات هنوز دقت لازم را ندارند و در برخی موارد ممکن است نتایج ارائه شده با نتایج اندازه‌گیری دستگاه‌های فشار خون متفاوت باشد.

۲- بررسی روش اندازه‌گیری

بعضی از اپلیکیشن‌های فشارسنج برای اندازه‌گیری فشار خون از سنسورهای نوری گوشی استفاده می‌کنند تا بتوانند نبض فرد را اندازه بگیرند. به همین خاطر، احتمالا برای اندازه‌گیری ضربان قلب مفید باشند اما نمی‌توانند به‌‌طور دقیقی فشار خون را اندازه بگیرند. 

۳- بررسی برخورداری از گواهی تاییدیه

در هنگام نصب اپلیکیشن‌های فشارسنج، مطمئن شوید که پلتفرم موردنظر توسط سازمان‌های بهداشتی معتبر تایید شده است. در غیر این صورت، نمی‌تواند به‌عنوان محصولی قابل اعتماد برای اندازه‌گیری فشار خون و بررسی وضعیت سلامت فرد تلقی شود.

۴- نگاه به‌عنوان یک ابزار کمکی

همچنان اپلیکیشن‌های فشارسنج را نمی‌توان به‌عنوان جایگزینی برای دستگاه‌های فشارسنج خانگی دانست، بنابراین به آن‌ها به چشم یک ابزار کمکی نگاه کنید. بنابراین تحت هیچ شرایطی تصمیمات مربوط به وضعیت سلامت خود را بر نتایج این اپلیکیشن‌ها متکی نکنید.

 

بهترین دستگاه فشارسنج مچی (سیتیزن)

اگر طرفدار فشارسنج‌های مچی هستید، برند سیتیزن بهترین دستگاه های فشارسنج مچی را تولید می‌کند. این برند در کشور ژاپن فعالیت دارد و به‌خاطر برخورداری از تاییدیه‌های پزشکی و استانداردهای لازم، کیفیت بالایی دارند. محصولات خود را به سراسر دنیا می‌فرستد.

دستگاه‌های فشارسنج مچی سیتیزن از تکنولوژی پیشرفته فشارسنجی بهره می‌برند و دقت بسیار بالایی در اندازه‌گیری دارند. همچنین دارای حافظه قوی برای ذخیره اطلاعات هستند و صفحه نمایش آن‌ها دیجیتال است.

به‌علاوه اینکه امکان اتصال به تلفن همراه دارند و طراحی بسیار ساده و کوچکی دارند.

در نتیجه اگر به‌دنبال بهترین دستگاه فشارسنج مچی هستید، ما برند سیتیزن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از مدل های پرطرفدار نیز فشارسنج سیتیزن CH657 است.

  

چگونه بهترین دستگاه فشار خون را انتخاب کنم؟

حالا که با انواع دستگاه فشار خون آشنا شدید، ممکن است این پرسش در ذهن شما شکل گرفته باشد که چگونه می‌توان بهترین دستگاه فشار خون را انتخاب کرد؟

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، نیازی است که به دستگاه فشار خون دارید. موضوع مهم دیگر، قیمت آن است و در نهایت، باید فروشگاه معتبری را انتخاب کنید که از استاندارد بودن محصولات آن مطمئن باشید.

در زیر به‌طور دقیق‌تر به بررسی هر یک از این فاکتورها می‌پردازیم:

۱- بررسی نیازهای خود

اینکه شما به دستگاه فشارسنج به‌عنوان استفاده روزمره نگاه می‌کنید یا به‌دنبال دستگاهی با دقت بالا هستید، تاثیر بسیار زیادی بر انتخاب نوع فشارسنج دارد. علاوه‌براین، باید پیش از خرید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • آيا می‌خواهید دستگاه فشارسنج شما قابلیت اتصال به تلفن همراه را داشته باشد؟
  • تعداد افرادی که می‌خواهند از فشارسنج استفاده کنند زیاد است یا کم؟
  • با فشارسنج‌های عقربه‌ای راحت‌تر هستید یا فشارسنج‌های دیجیتالی؟ 
  • اگر به‌دنبال فشارسنج دیجیتالی هستید، می‌خواهید مچی باشد یا بازویی؟

۲- قیمت

یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده پیش از خرید هر محصول، قیمت آن است. بنابراین پیش از خرید فشارسنج بودجه خود را مشخص کنید و متناسب با آن، به‌سراغ بهترین دستگاه فشار سنج خانگی بروید.

۳- انتخاب فروشگاه معتبر

همیشه فروشگاه‌های معتبر گارانتی و خدمات پس‌از فروش بهتری دارند و با خرید از آن‌ها می‌توانید از کیفیت محصولات مطمئن باشد. بنابراین پس از تعیین نیاز خود و بودجه‌ای که در اختیار دارید، فروشگاه معتبری را انتخاب کنید و از خرید فشارسنج‌های بدون مجوز و گواهینامه خودداری کنید.

the best blood pressure

سوالات متداول

۱- دستگاه فشارسنج دیجیتالی خانگی به اندازه کافی دقیق است؟

امروزه دستگاه‌های فشارسنج خانگی با کیفیت بالایی در بازار عرضه می‌شوند که اگر دارای تاییدیه‌های لازم باشند، می‌توانند به‌خوبی پاسخگوی نیازهای افراد باشند. درواقع پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر منجر به تولید فشارسنج‌های خانگی با دقت بالا و مناسب شده است. 

اگر تصمیم به خرید فشارسنج خانگی دارید، پیشنهاد می‌کنیم به‌سراغ مدل‌هایی بروید که دارای مانومتر دیجیتال  با تکنولوژی های اندازه گیری پیشرفته هستند و دقت بالایی دارند. 

۲- فشارسنج مچی بهتر است یا بازویی؟

هر دو نوع فشارسنج مچی و بازویی مزایای خاص خود را دارند و عامل مهم در انتخاب بهترین فشارسنج دیجیتالی خانگی، نوع نیاز شما است. اگر به‌دنبال یک دستگاه فشارسنج کوچک و قابل حمل هستید و می‌خواهید به‌راحتی از آن استفاده کنید، فشارسنج مچی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؛ اما اگر می‌خواهید دستگاه فشارسنج از دقت بالاتری برخوردار باشد و نتایج آن کمتر تحت تاثیر حرکت دست باشد، ما خرید فشارسنج بازویی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. معمولا از نوع بازویی به عنوان بهترین دستگاه فشار خون خانگی یاد می‌شود.

۳- چطور از دقت دستگاه فشارخون مطمئن شویم؟

تشخیص دقت دستگاه فشارخون، وابسته به میزان اعتبار برند آن و نوع تکنولوژی است که برای اندازه‌گیری فشار خون از آن بهره می‌برد؛ زیرا فشارسنج‌هایی که از تکنولوژی مانومتر دیجیتال برای اندازه‌گیری فشار خون در افراد استفاده می‌کنند، در مقایسه با فشارسنج‌های جیوه‌ای از دقت بالاتری برخوردار هستند.

 

کنترل وضعیت فشار خون در افراد، یکی از عوامل اساسی در حفظ سلامتی آن‌ها است. در همین راستا، امروزه طیف گسترده‌ای از برندهای معتبر در زمینه تولید فشارسنج خانگی فعالیت دارند که می‌توانند بهترین مدل‌ها را در اختیار افراد قرار دهند. اما با توجه به تنوع بالای این محصولات، در این مطلب بهترین دستگاه فشار خون و فشارسنج خانگی را معرفی کردیم و هر آنچه برای انتخاب یک دستگاه فشار باکیفیت نیاز دارید را به شما آموزش دادیم. 

خوشبختانه تمامی مدل‌های معرفی شده در تجهیزات پزشکی زیمانو موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود و بودجه‌ای که در نظر دارید، مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید.

 

2 دیدگاه در “معرفی بهترین فشارسنج های خانگی محبوب زیمانو

  1. مهتاب گفت:

    دقیقا سخنگو برای سالمندان خیلی مناسبه

  2. دلناز مقدم گفت:

    سلام با تشکر از محتوای کامل و خوبی که منتشر کردین.من فشارسنج سیتیزن الان بعد از خوندن این مقاله میخوام بخرم.به نظرم برای استفاده خانگی خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *