مراقبت از بدن, دردهای بدن

بالش طبی خوب از کجا بخرم؟ (راهنمایی کامل)

بالش طبی خوب از کجا بخرم؟

بالش طبی خوب از کجا بخرم؟

حتما همه شما از اهمیت یک خواب خوب و با کیفیت آگاه هستید. شاید این موضوع را زمانی متوجه شوید که صبح با گردن درد، سر درد یا خستگی بیش از حد بیدار شوید و نیاز به گردنبند طبی داشته باشید. خواب با کیفیت تضمین می‌کند که شما در طول روز انرژی و کارایی لازم را برای فعالیت های روزمره خود داشته باشید.

بدون شک یکی از موثر ترین عوامل در خواب خوب، کالای خواب طبی و استاندارد شماست. بالش طبی به شما کمک می‌کند تا راستای سر و همینطور ستون فقرات، به طور صحیحی قرار گیرد تا هنگام خواب دچار گرفتگی یا درد عضلانی نشوید. امروزه برای انواع و اقسام آناتومی و سلایق، بالش های مختلفی تولید می‌شود. به همین علت ممکن است برای شما سوال شود که چه بالشی برای من مناسب است؟ بالش طبی خوب از کجا بخرم و کدام برند را انتخاب کنم؟ با ما همراه باشید تا شما را در پروسه خرید بالش طبی راهنمایی کنیم.

ویژگی های یک بالش طبی خوب چیست؟

به زبان ساده، یک بالش طبی خوب یک خواب خوب را به همراه دارد. خوابی که پس از آن تقریبا هیچ گونه دردی در ستون فقرات، سر، گردن و کتف ها حس نکنید. در واقع نحوه قرار گیری سر و ستون فقرات شما باید به طور صحیح باشد و بالش طبی به این قرار گیری صحیح کمک می‌کند.

کمک به وضعیت صحیح سر و ستون مهره ها

یک بالش طبی خوب کمک می‌کند تا سر و ستون فقرات شما در یک راستا قرار گیرند. پس ارتفاع و میزان فرو رفتن آن طبق جنس داخل بالش طبی، در این موضوع تعیین کننده است. در صورتی که ارتفاع بالشت طبی شما مناسب نباشد یا هنگام گذاشتن سر، بیش از حد پایین برود، مسلما وضعیت ستون فقرات شما مطلوب نخواهد بود.

نحوه صحیح خوابیدن و بالش استاندارد

جنس مواد داخلی

اغلب بالش های طبی از مموری فوم تشکیل می‌شوند. جنس مموری فوم به گونه ای است که با فرم سر شما تطابق پیدا می‌کند. همچنین، بعد از فرو رفتن به راحتی به حالت اولیه برمی‌گردد. بالش مموری فوم با کیفیت  در اثر استفاده تغییر شکل نمی‌دهد و تا سالها با فرم اولیه کارکرد دارد.

امروزه برخی بالش ها با جنس داخلی الیاف نیز تولید می‌شوند که سرعت برگشت آن ها به حالت عادی حتی از مموری فوم هم بیشتر است.

جنس رویه بالش طبی

بالش طبی چند ساعت به طور مستقیم با پوست سر و صورت در تماس است. پس قطعا جنس رویه آن هم به اندازه مواد داخلی مهم است. رویه یک بالش طبی خوب، تنفس پذیری مناسبی داشته و باعث تعریق سر نمی‌شود. همچنین هیچ گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نمی‌کند.

بالش طبی خوب از کجا بخرم؟

حالا که ویژگی های یک بالش طبی خوب را شاختیم، به این سوال پاسخ دهیم که بالش طبی خوب از کجا بخرم؟
توجه کنید که شما قرار است مدت زیادی از بالش طبی خود استفاده کنید و با استفاده از آن به خواب بهتر خود کمک کنید. پس بهترین راه، خرید بالش طبی از نماینده های معتبر کالای خواب است. امروزه برندهای معتبری از بالش های طبی و کالاهای خواب، شعب زیادی در سراسر کشور دارند و می‌توانید به طور حضوری از مشاوران برندها کمک بگیرید و خرید خود را انجام دهید. فروشگاه های آنلاین هم می‌توانند گزینه مناسبی برای صرفه جویی در وقت شما باشند. البته در صورتی که مشخصات محصول به طور کامل برای شما نوشته شده باشد و امکان مشاوره نیز داشته باشید. بهترین برندهای بالش طبی و شناخته شده ترین آنها در ایران برندهای زیر هستند:

بالش طبی خوب از کجا بخرم؟ معرفی برندهای معتبر

بالش طبی ویسکوتکس

بالش های طبی ویسکوتکس در مدلهای متنوع موجدار، بومرنگ، ضد خر و پف و مدل های دیگر تولید می‌شود. محصولات ویسکوتکس پر شده با مموری فوم و دارای روکش از جنس کتان، الیاف طبیعی بامبو هستند.

بالش طبی ویسکوتکس

بالش طبی زیکلاس مد

زیکلاس مد یکی از برندهای معروف کالای خوب طبی و کالای طبی و تحت لیسانس آلمان است و بالش های آن هم در مدل های مختلفی تولید می‌شود. تنوع بالش های زیکلاس مد باعث می‌شود انتخاب های متنوعی داشته باشید.

بالش طبی زیکلاس مد

بالش طبی گرین رست

از بین برندهای ایرانی کالای خواب، بالش های طبی گرین رست علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی نیز دارند. این بال ها در مدل های مختلف موج دار، پروانه ای، سنتی و … تولید می‌شوند.

بالش گرین رست

بالش اتللو

محصولات اتللو ساخت کشور ترکیه هستند و  اتللو جزو شناخته ترین برندهای کالای خواب ترک است. بالش های اتللو اغلب از پر یا الیاف میکروفایبر تولید می‌شوند.بالش پر اتللو

بالش طبی اوریوس

بالش های اوریوس از لحاظ جنس و فناوری تولید با همه بالش هایی که معرفی کردیم تفاوت دارند. الیاف داخل بالش، میکرولوپس نام دارد که تکنولوژی آن به عنوان اختراع ثبت شده است. این الیاف در صورت فشرده شدن ده برابر سریع تر از مموری فوم به حالت نرمال بر می‌گردد. محصولات اوریوس دارای طراحی و تکنولوژی ایتالیایی است.

بالش طبی اوریوس

بالش خوب از کجا بخرم؟ حضوری یا آنلاین؟

زمان خرید بالش، چیزی که مهم است توجه به ابعاد، ارتفاع، جنس مواد داخل بالش و قیمت آن است. با مراجعه به فروشگاه های حضوری می‌توانید این اطلاعات را به خوبی کسب کنید. اما اگر قصد خرید آنلاین دارید، حتما به فروشگاهی مراجعه کنید که جنس، ابعاد و ضمانت کالا را به خوبی قید کرده باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز، پشتیبانی و مشاوره تخصصی در خصوص بالش انتخابی شما برقرار باشد. زیرا اگر ابعاد یا مدل بالش خود را به درستی انتخاب نکنید، ممکن است احساس راحتی نداشته باشید و حتی بیشتر از قبل به دردهای ستون فقرات دچار شوید.

سخن پایانی

در پاسخ به سوال بالش خوب از کجا بخرم؟ دو مولفه برند معتبر و فروشگاه معتبر مهم هستند. پس از اینکه انواع برندها و ویژگی های آن ها را بررسی کردید، با راهنمای مشاوران و ضمانت کالا می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. توجه کنید که خرید لوازم مثل بالش طبی، بالش دور گردنی، پشتی طبی و کالاهای مشابه، برای آسایش و راحتی شما طراحی شده اند. بنابراین حتما انتخاب این کالاها را با دقت و حساسیت بالاتری انجام دهید، چون بدون شک خواب خوب خواسته همه ماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *