زیبایی, سلامت پوست

بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

بهترین روش جوانسازی و سفتی صورت

همانطور که میدانید امروزه تکنیک های گوناگونی برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست صورت وجود دارد. برای جوانسازی و سفتی پوست صورت میتوانید از روش های جراحی و غیر جراحی نظیر اتوی صورت (دستگاه دراف)، ژل شستشوی صورت و… استفاده کنید. در این مقاله بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت را معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

جوانسازی و سفتی پوست صورت با لیزر

استفاده از لیزر یکی از بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت می‌باشد. لیزر باعث از بین بردن چین و چروک موجود در پوست می‌شود. همچنین پرتو های لیزر باعث تولید کلاژن شده که این امر باعث شفاف تر و صاف تر دیده شدن پوست می‌شود. خطوط و چین و چروک ریز در اطراف چشم و دهان توسط پرتو لیزر از بین می‌روند. جوانسازی پوست با لیزر دی اکسید کربن یا co2 باعث از بین رفتن جوش ها و جای جوش ها می‌شود. حدود ده سال قبل برای جوانسازی و سفتی پوست از از لیزر co2 استفاده می‌کردند. این نوع لیزر باعث بهبود آسیب های موجود در بافت پوست می‌شود. برای انجام لیزر co2 می‌بایست فرد را بیهوش یا بی حس کنند. لیزر کلاژن یکی دیگر از انواع لیزر ها می‌باشد که باعث سفتی و جوانسازی پوست می‌شود. لیزر کلاژن بهترین روش برای جوانسازی صورت می‌باشد.

لیزر RF یکی دیگر از پرطرفدار ترین، ایمن ترین، موثر ترین و بهترین روش ها برای جوانسازی و سفتی پوست می‌باشد. این نوع لیزر نسبت به سایر لیزر ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است. این نوع لیزر هیچگونه عوارضی به همراه ندارد. لازم به ذکر است که برای از بین رفتن چین و چروک قسمت های گوناگون صورت از این نوع لیزر استفاده کنید. به عنوان مثال برای جوانسازی دور لب و اطراف چشم میتوانید لیزر RF را انتخاب کنید. همچنین این لیزر باعث از بین رفتن پوست آسیب دیده و مرده می‌شود.

Laser skin rejuvenation

جوانسازی و سفتی پوست با جراحی لیفت صورت

یکی دیگر از بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت، جراحی لیفت صورت می‌باشد. همانطور که میدانید هدف از انجام جراحی لیفت صورت از بین بردن چین و چروک های موجود در پوست صورت و گردن می‌باشد. عمل جراحی لیفت صورت از عوارض بسیار کمی برخوردار است. همچنین این عمل جراحی باعث می‌شود تا شکل و زیبایی صورت فرد چند برابر شود. در عمل جراحی لیفت صورت، برخی از قسمت های صورت همچون ناحیه ی صورت و گردن، نازولبیال اصلاح می‌شود.

جوانسازی و سفتی پوست با تزریق چربی

تزریق چربی نیز یکی از ایمن ترین، بهترین و سریع ترین روش ها برای جوانسازی و سفتی پوست صورت می‌باشد. این عمل جراحی به گونه ای انجام می‌شود که در آن چربی قسمتی از بدن بیمار گرفته می‌شود و به ناحیه مورد نظر منتقل می‌کنند. برای برجسته کردن گونه ها، چانه و جوانسازی پوست می‌توانید روش تزریق چربی را انتخاب کنید. همچنین این روش از عوارض و خطرات کمتری برخوردار است.

[ux_products cat=”5098,5049″ out_of_stock=”exclude”]

جوانسازی و سفتی پوست با بوتاکس

پرطرفدار ترین، بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت تزریق بوتاکس می‌باشد. نام دیگر بوتاکس، بوتولینوم توکسین می‌باشد. لازم به ذکر است که بوتاکس نوعی سم عصبی می‌باشد که تزریق آن باعث رفع چین و چروک پوست صورت می‌شود. این امر باعث جذابیت و زیبایی چند برابر صورت تان می‌شود. تزریق بوتاکس یا ژل (فیلر) باعث فلج شدن عضلات بیش فعال می‌شود که این امر باعث سفتی و جوانسازی پوست می‌گردد.

ناگفته نماند که بعد از گذشت زمانی حدود 6 ماه الی یک سال اثر این تزریق کمرنگ شده و بیمار باید مجددا تزریق بوتاکس انجام دهد. همچنین اثر بوتاکس تزریق شده بعد از 4 الی 5 روز قابل مشاهده می‌باشد. ماندگاری بوتاکس بر روی پوست صورت حدود 3 الی 6 ماه می‌باشد.

Laser skin rejuvenation.1

جوانسازی و سفتی پوست با تزریق ژل (فیلر)

امروزه تزریق ژل یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای جوانسازی و سفتی پوست صورت می‌باشد. ناگفته نماند که این روش مانند تزریق بوتاکس می‌باشد. تزریق ژل با پر کردن حجم از دست رفته باعث صاف و شفاف دیده شدن پوست می‌شود. همچنین با تزریق ژل یا فیلر میتوانید لب ها و گونه هایتان را برجسته کنید که این امر باعث جذاب شدن صورتتان می‌شود. برای از بین رفتن چین و چروک های عمیق پیشانی تان تزریق ژل یا فیلر بهترین انتخاب می‌باشد. ناگفته نماند که مدت ماندگاری این ژل ها در پوست حدود 6 ماه الی یک سال می‌باشد. به مرور زمان با انجام مکرر تزریق ژل در هر سال یکبار اثر آن ماندگار خواهد شد.

جوانسازی و سفتی پوست با تزریق چربی

بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت تزریق چربی می‌باشد. در این روش چربی قسمتی از بدن گرفته می‌شود و به چین و چروک موجود در پوست صورت تزریق می‌شود. لازم به ذکر است که این عمل جراحی کاملا بی خطر و ایمن می‌باشد. همانطور که میدانید چربی گرفته شده از بدن طبیعی می‌باشد و ماده مصنوعی و شیمیایی نیست. به همین دلیل عوارض موجود در تزریق چربی نسبت به تزریق ژل یا فیلر بسیار کمتر است. تزریق ژل یا فیلر برای زاویه سازی صورت و برجسته کردن لب ها و گونه ها بسیار مناسب است.

برای تزریق چربی در قسمت خط لبخند می‌بایست از چربی موجود در باسن استفاده شود. چربی تزریق شده بین بافت ها را پر میکند که این امر باعث از بین بردن چین و چروک های پوست صورت می‌شود. ناگفته نماند که بعد از انجام تزریق چربی، در قسمت مورد نظر مقداری درد به وجود می‌آید که بعد از گذشت چند روز از بین می‌رود.

Facial fat injection

پوست با هیدرودرم ابریژن

همانطور که میدانید یکی از بدون عارضه و بی خطر ترین روش ها برای جوانسازی و سفتی پوست صورت هیدرودرم ابریژن می‌باشد. همچنین ایده‌ال ترین، بهترین و سریع ترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت روش هیدرودرم ابریژن است. در این روش از ماده شیمیایی به نام کریستال آلومینیوم استفاده می‌شود که باعث از بین رفتن بافت های مرده پوست می‎شود. مدت زمان انجام این عمل حدود 20 الی 40 دقیقه می‎‌باشد. همچنین این روش از اثر بخشی بسیار سریعی برخوردار است. به همین دلیل هیدرودرم ابریژن سریع ترین روش برای سفتی پوست صورت به شمار می‌آید.

افرادی که دارای پوستی تیره هستند بهتر است این روش را برای سفتی و جوانسازی پوست خود انتخاب کنند. زیرا در این روش پوست چند درجه روشن تر می‌شود. همچنین هیدرودرم ابریژن برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است. زیرا این عمل باعث کاهش چربی پوست می‌شود.

جوانسازی و سفتی پوست صورت با نخ

امروزه یکی از بروز ترین تکنیک ها برای از بین بردن چین و چروک و خطوط موجود در پوست صورت در کنار ابزار مراقب پوست تکنیک استفاده از نخ های زیر پوستی می‌باشد. مدت زمان انجام این روش حدود 15 الی 20 دقیقه می‌باشد. مدت زمان ماندگاری این نخ های کوچک زیر پوستی حدود 4 الی 6 ماه می‌باشد. همچنین در این روش برخلاف سایر روش ها نیازی به حسی کردن پوست نیست. برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و افتادگی خفیف پوست بهتر است تکنیک نخ زیرپوستی را انتخاب کنید.

این تکنیک توانایی از بین بردن چین و چروک عمیق پوست را ندارد. نخ های گره زده شده در داخل پوست هستند و دیده نمی‌شوند. همچنین زخم و جراحت موجود قابل مشاهده نیست. برای شادابی و شفاف شدن پوست میتوانید از این روش نیز بهمراه محصولات پوستی استفاده کنید.

facial botox

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *