مراقبت از بدن, دردهای بدن

بالش مموری فوم چیست؟ 5 مزیت بالش مموری فوم

بالش مموری فوم

بالش مموری فوم: «از وقتی از خواب بیدار شدم گردنم درد می‌کنه»؛ این جمله را همه ما یا بارها شنیده‌ایم و یا خودمان به زبان آورده‌ایم. بدون شک توصیه‌های دیگران بعد از شنیدن این جمله متنوع است اما همگی متفق‌القول هستند که: «احتمالا گردنت رو بد گذاشتی».

۸ ساعت در شبانه روز، میزان خواب کافی برای انسان بالغ است که برابر با یک سوم عمر هر فرد خواهد بود. برای یک سوم عمر خود چه برنامه‌ای ریخته‌اید که به بهترین شکل سپری شود؟ اصلا به این فکر کرده‌اید که بدن شما برای کسب آرامش و تجدید قوا چه نیازمندی‌هایی دارد؟ بالش فوم مموری فرشته نجات گردن و سر شماست. بیایید با هم مزیت‌های این بالش راحت را مرور کنیم.

تأثیر بالش فوم مموری بر بدن

خوب خوابیدن برای همه انسان‌ها مهم است. نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که برایش اهمیت نداشته باشد شب را چگونه سپری می‌کند. آن‌چه در خواب بر بدن شما می‌گذرد، می‌تواند تأثیرات شگفت‌انگیزی روی سلامت روانی و جسمی‌تان بگذارد. بدن شما نیاز به حمایت دارد تا در هنگام خواب تحت فشار قرار نگیرد. به خصوص اندام‌هایی که در طول روز از آن‌ها بیشتر از دیگر اعضا کار می‌کشید، لازم دارند تا در شب به مقدار کافی استراحت کنند.

این بالش طبی وسیله‌ای است که در طول شب از گردن و سر شما به اندازه کافی حمایت می‌کند. همین امر باعث می‌شود تا قسمت فوقانی ستون فقرات، شانه‌ها و تیغه‌های شانه نیز در آرامش بیشتر قرار بگیرند.

مزایای بالش طبی فوم مموری

ناراحتی ناشی از خواب بد در طول روز بسیار آزار دهنده است و می‌تواند کیفیت زندگی شما را به شدت کاهش دهد. این بالش طبی با توجه به وزن و اندازه سر و گردن شما به فرم بدنتان شکل می‌دهد و کمک می‌کند تا در تمام طول شب، گردن و تمام اندام‌های وابسته به آن در آسودگی کامل قرار بگیرند. در ادامه می‌خواهیم به مهم‌ترین مزایای بالش مموری فوم بپردازیم.

۱- تقسیم مساوی فشار روی سر

این بالش‌ها با پخش یکنواخت فشار روی سر و صورت، کمک می‌کنند تا ماهیچه‌های این نواحی شل شوند و در هنگام خواب تحت تأثیر تنش‌های روزانه نباشند. افرادی که مستعد درد فک و دندان قروچه هستند، با استفاده از این بالش‌ها می‌توانند دردهای خود را تسکین دهند. همچنین افرادی که سردردهای بعد از خواب می‌گیرند، اغلب پس از استفاده از بالش فوم مموری خوب می‌شوند.

۲- حمایت از گردن

بالش مموری فوم به گردن کمک می‌کند تا به تراز طبیعی دست یابد و عضلاتش موقع خواب معذب نباشند. به همین دلیل از سفتی عضلات، بی حسی ناشی از بد خوابیدن، التهاب عضلانی و دیگر بیماری‌های گردن و ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

۳- آرامش شانه‌ها

با شل شدن ماهیچه‌های سر و گردن، شانه‌ها نیز خود به خود شل می‌شوند. این اتفاق سبب می‌شود که شانه‌های شما احساس آرامش و سبکی بیشتری داشته باشند. در عین حال دردهای شانه و عارضه‌هایی که موجب قفل شدن شانه می‌شوند، کاهش می‌یابد.

۴- کاهش خروپف

یکی از مهم‌ترین مزایای این بالش طبی، کاهش خروپف است. حمایت این بالش طبی از سر و گردن موجب می‌شود که راه‌های تنفسی شما باز بمانند و فرایند خروپف شکل نگیرد. آمار قابل توجهی از مشتریان این بالش‌ها افرادی هستند که هنگام خواب با خروپف، اطرافیانشان را آزار می‌دهند.

۵- قیمت بالش مموری فوم

شاید فکر کنید یک بالش طبی که چنین تأثیراتی روی بدن دارد، خیلی گران است. خوب است بدانید، با وجود این‌که این بالش‌ها از بالش‌های معمولی گران‌تر هستند، اما قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. تنوع بالش های طبی فوم مموری در بازار زیاد بوده و لازم است که قبل از خرید بالش مموری فوم حتما درباره آن‌ها تحقیق کنید.

راهنمای خرید بالش مموری فوم

برای خرید این بالش، سری به فروشگاه آنلاین زیمانو بزنید. خرید آنلاین به شما کمک می‌کند تا سر فرصت و با تمرکز کافی تمامی نکات مربوط به یک بالش را بررسی کرده، سپس چند بالش را انتخاب و با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت نیز با خیالی آسوده کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بالش مموری فوم چیست؟ 5 مزیت بالش مموری فوم

  1. مهناز گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *